Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi lub wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Proszowicach
Skargi i wnioski można składać:
1. listownie na adres: Komenda Powiatowa Policji w Proszowicach, ul. Wolności 2, 32-100 Proszowice,
2. osobiście – w Komendzie Powiatowej Policji w Proszowicach, ul. Wolności 2, 32-100 Proszowice, w godzinach urzędowania 7:30 – 15:30,
3. faksem – na numer: +48 47 83 42 341,
4. za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej: www.epuap.gov.pl. Szczegółowe informacje w zakresie przyjmowania i obsługi dokumentów elektronicznych znajdują się na stronie: Dostarczanie dokumentów elektronicznych na stronie BIP KPP w Proszowicach,
5. za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kpp@proszowice.policja.gov.pl,
6. ustnie do protokołu – u Oficera Dyżurnego lub osoby przez niego wezwanej w KPP w Proszowicach, ul. Wolności 2, 32-100 Proszowice,
WAŻNE!
Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga lub wniosek powinny zawierać:
1. imię i nazwisko wnoszącego,
2. dokładny adres do korespondencji,
3. dokładny opis zdarzenia.
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.